Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14592
Название: Оцінювання рівня соціально-економічного забезпечення розвитку підприємств сфери креативних індустрій
Другие названия: Assessment of the level of social and economic support for the development of enterprises in the field of creative industries
Авторы: Корявченкова, Тетяна Володимирівна
Korіavchenkovа, Tetiana
Ключевые слова: методичний підхід
розвиток
креативні підприємства
креативне лідерство
цифрове лідерство
організаційне лідерство
methodological approach
development
creative enterprises
creative leadership
digital leadership
organizational leadership
Дата публикации: 11-Фев-2023
Издательство: Державний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Корявченкова, Т. В. Оцінювання рівня соціально-економічного забезпечення розвитку підприємств сфери креативних індустрій / Т. В. Корявченкова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2023. – № 1 (65). – С. 95–101.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено методичний підхід до оцінювання рівня забезпечення розвитку креативних підприємств з урахуванням їх специфіки. Визначено пріоритетні параметри простору їх життєдіяльності, які поділені на контрольовані та неконтрольовані. До першої групи віднесено: креативне лідерство, цифрове лідерство, організаційне лідерство; до другої – культурно-освітній, людський, інформаційно-комунікаційний потенціали регіону / країни. Сформовано сукупність показників оцінювання визначених параметрів. Обґрунтована доцільність використання інструментарію стандартизації показників для визначення інтегрованих значень параметрів і рівня забезпечення в цілому. Об’єктивність критичних значень показників і коефіцієнтів їх вагомості забезпечена результатами експертного опитування двадцяти двох менеджерів, які мають досвід роботи в різних сферах креативних індустрій.
A methodical approach to assessing the level of support for the development of creative enterprises, taking into account their specificities, has been developed. The priority parameters of the space of their life activities are defined, which are divided into controlled and uncontrolled. The first group includes: creative leadership, digital leadership, organizational leadership; to the second – cultural and educational, human, informational and communication potentials of the region / country. A set of evaluation indicators of the specified parameters has been formed. The justified feasibility of using the toolkit of standardization of indicators to determine the integrated values of the parameters and the level of provision as a whole. The objectivity of the critical values of indicators and their weighting coefficients is provided by the results of an expert survey of twenty-two managers who have experience in various fields of creative industries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14592
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(65), 2023

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
95.pdf439.57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора