Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14713
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПастушенко, К. В.-
dc.contributor.authorКовтуненко, Ю. В.-
dc.contributor.authorPastushenko, K. V.-
dc.contributor.authorKovtunenko, Yu. V.-
dc.date.accessioned2024-10-22T10:55:07Z-
dc.date.available2024-10-22T10:55:07Z-
dc.date.issued2024-05-17-
dc.identifier.citationПастушенко К.В. Стратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринку / К.В. Пастушенко, Ю.В. Ковтуненко // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 2 (28). – С. 42-48en
dc.identifier.issn2521-6384-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14713-
dc.description.abstractУ статті визначенні поняття стратегічного управління та збутової діяльності як окремо, так і у вигляді системи. Проаналізовано, які переваги використання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Розглянуто підсистеми з яких складається система управління збутовою діяльністю підприємства. Досліджено те, як відбувається формування стратегії збуту на підприємствах переробної промисловості. Визначено комплекс дій по вдосконаленню системи управління збутовою діяльністю промислового підприємства на міжнародному ринку. А також закцентовано увагу на важливості стратегічного управління збутом промислових підприємств за умови їхнього виходу на зовнішні ринки в нинішніх умовах невизначеності та постійної мінливості макросередовища.en
dc.description.abstractThe article defines the concepts of strategic management and sales activity both separately and as a system. The advantages of using the strategic management of the enterprise's sales activity are analyzed. The subsystems that make up the system of management of the enterprise's sales activity are considered. The formation of a sales strategy at the enterprises of the manufacturing industry is studied. A set of actions to improve the system of managing the sales activities of an industrial enterprise in the international market is defined. Attention is also focused on the importance of strategic sales management of industrial enterprises when they enter foreign markets in the current conditions of uncertainty and constant volatility of the macro environmenten
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectстратегічне управлінняen
dc.subjectміжнародний ринокen
dc.subjectзбутen
dc.subjectзбутова діяльністьen
dc.subjectпромислове підприємствоen
dc.subjectпереробна промисловістьen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectinternational marketen
dc.subjectsalesen
dc.subjectsales activityen
dc.subjectindustrial enterpriseen
dc.subjectmanufacturing industryen
dc.titleСтратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринкуen
dc.title.alternativeStrategic Management Of Sales Of A Manufacturing Industrial Enterprise Product On The International Marketen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalEconomic journal Odessa polytechnic universityen
opu.citation.firstpage42en
opu.citation.lastpage48en
opu.citation.issue№2(28), 2024en
opu.staff.idpastushenko.8865099@stud.op.edu.uaen
opu.staff.idy.v.kovtunenko@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 2 (28), 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
42.pdf416.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.