Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14792
Название: Hybrid evolutionary algorithm for effective adaptive teaching of medical students
Другие названия: Гібридний еволюційний алгоритм для ефективного адаптивного навчання студентів медичних спеціальностей
Авторы: Uhryn, Dmytro I.
Угрин, Дмитро Ілліч
Masikevych, Andrii Y.
Масікевич, Андрій Юрійович
Iliuk, Oleksii D.
Іл’юк, Олексій Дмитрович
Ключевые слова: Swarm algorithms
learning optimization
medical education
genetic algorithm
particle swarm algorithm
ant algorithm
hybrid algorithm
personalized learning
adaptive learning
individual approach
pойові алгоритми
оптимізація навчання
медична освіта
генетичний алгоритм
алгоритм рою часток
мурашиний алгоритм
гібридний алгоритм
персоналізація навчання
адаптивне навчання
індивідуальний підхід
Дата публикации: 4-Дек-2024
Издательство: Odessа Polytechnic National University
Краткий осмотр (реферат): The article investigates three evolutionary algorithms are analyzed: genetic algorithm (GA), particle swarm algorithm (PSO) and ant colony algorithm (ACO) to assess their ability to adapt curriculum to different characteristics of students, including their level of knowledge, learning style, practical skills and pace of study. The study compares effectiveness for each evolutionary algorithm creating flexible curricula that meet the individual needs of each student. Based on the analysis, the author proposes a hybrid algorithm that combines the advantages of each of the approaches considered. The article discusses the features of the hybrid algorithm, its ability to quickly adapt the learning process, improve individual learning efficiency and improve the quality of medical training. The proposed hybrid approach was tested in simulation conditions, which demonstrated its advantages in ensuring effective personalization of learning, avoiding local minima, and responding flexibly to changes in students' performance.
У статті досліджено застосування еволюційних алгоритмів для оптимізації процесу навчання студентів медичних спеціальностей, з акцентом на індивідуалізацію освітніх траєкторій. Проаналізовано три основні підходи: генетичний алгоритм (GA), алгоритм рою часток (PSO) та мурашиний алгоритм (ACO) – для оцінки їхньої здатності адаптувати навчальні плани відповідно до різних характеристик студентів, зокрема рівня знань, стилю навчання, практичних навичок та темпу засвоєння матеріалу. У ході дослідження порівняно їхню ефективність у створенні гнучких навчальних програм, що відповідають індивідуальним потребам кожного студента. На основі проведеного аналізу запропоновано гібридний алгоритм, який поєднує переваги кожного з розглянутих підходів. У статті обговорено особливості гібридного алгоритму, його здатність швидко адаптувати навчальний процес, покращувати індивідуальну ефективність навчання та підвищувати якість підготовки медичних фахівців. Запропонований гібридний підхід було протестовано у симуляційних умовах, що продемонструвало його переваги в забезпеченні ефективної персоналізації навчання, уникненні локальних мінімумів та гнучкому реагуванні на зміни у потребах студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14792
ISSN: 2663-0176
2663-7731
Располагается в коллекциях:2024, Vol. 7, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8_Uhryn.pdf1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.