Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14792
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorUhryn, Dmytro I.-
dc.contributor.authorУгрин, Дмитро Ілліч-
dc.contributor.authorMasikevych, Andrii Y.-
dc.contributor.authorМасікевич, Андрій Юрійович-
dc.contributor.authorIliuk, Oleksii D.-
dc.contributor.authorІл’юк, Олексій Дмитрович-
dc.date.accessioned2024-12-15T17:10:26Z-
dc.date.available2024-12-15T17:10:26Z-
dc.date.issued2024-12-04-
dc.identifier.issn2663-0176-
dc.identifier.issn2663-7731-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14792-
dc.description.abstractThe article investigates three evolutionary algorithms are analyzed: genetic algorithm (GA), particle swarm algorithm (PSO) and ant colony algorithm (ACO) to assess their ability to adapt curriculum to different characteristics of students, including their level of knowledge, learning style, practical skills and pace of study. The study compares effectiveness for each evolutionary algorithm creating flexible curricula that meet the individual needs of each student. Based on the analysis, the author proposes a hybrid algorithm that combines the advantages of each of the approaches considered. The article discusses the features of the hybrid algorithm, its ability to quickly adapt the learning process, improve individual learning efficiency and improve the quality of medical training. The proposed hybrid approach was tested in simulation conditions, which demonstrated its advantages in ensuring effective personalization of learning, avoiding local minima, and responding flexibly to changes in students' performance.en
dc.description.abstractУ статті досліджено застосування еволюційних алгоритмів для оптимізації процесу навчання студентів медичних спеціальностей, з акцентом на індивідуалізацію освітніх траєкторій. Проаналізовано три основні підходи: генетичний алгоритм (GA), алгоритм рою часток (PSO) та мурашиний алгоритм (ACO) – для оцінки їхньої здатності адаптувати навчальні плани відповідно до різних характеристик студентів, зокрема рівня знань, стилю навчання, практичних навичок та темпу засвоєння матеріалу. У ході дослідження порівняно їхню ефективність у створенні гнучких навчальних програм, що відповідають індивідуальним потребам кожного студента. На основі проведеного аналізу запропоновано гібридний алгоритм, який поєднує переваги кожного з розглянутих підходів. У статті обговорено особливості гібридного алгоритму, його здатність швидко адаптувати навчальний процес, покращувати індивідуальну ефективність навчання та підвищувати якість підготовки медичних фахівців. Запропонований гібридний підхід було протестовано у симуляційних умовах, що продемонструвало його переваги в забезпеченні ефективної персоналізації навчання, уникненні локальних мінімумів та гнучкому реагуванні на зміни у потребах студентів.en
dc.language.isoenen
dc.publisherOdessа Polytechnic National Universityen
dc.subjectSwarm algorithmsen
dc.subjectlearning optimizationen
dc.subjectmedical educationen
dc.subjectgenetic algorithmen
dc.subjectparticle swarm algorithmen
dc.subjectant algorithmen
dc.subjecthybrid algorithmen
dc.subjectpersonalized learningen
dc.subjectadaptive learningen
dc.subjectindividual approachen
dc.subjectpойові алгоритмиen
dc.subjectоптимізація навчанняen
dc.subjectмедична освітаen
dc.subjectгенетичний алгоритмen
dc.subjectалгоритм рою частокen
dc.subjectмурашиний алгоритмen
dc.subjectгібридний алгоритмen
dc.subjectперсоналізація навчанняen
dc.subjectадаптивне навчанняen
dc.subjectіндивідуальний підхідen
dc.titleHybrid evolutionary algorithm for effective adaptive teaching of medical studentsen
dc.title.alternativeГібридний еволюційний алгоритм для ефективного адаптивного навчання студентів медичних спеціальностейen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalHerald of Advanced Information Technologyen
opu.citation.volume4en
opu.citation.firstpage424en
opu.citation.lastpage436en
opu.citation.issue7en
Располагается в коллекциях:2024, Vol. 7, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8_Uhryn.pdf1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.