Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15374
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorБойко, Марія Євгеніївна-
dc.contributor.authorOklander, Mihaylo Anatoliyovich-
dc.contributor.authorBoiko, Mariia Yevheniivna-
dc.date.accessioned2025-06-08T20:59:23Z-
dc.date.available2025-06-08T20:59:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15374-
dc.description.abstractІнтернет, давно, став невід'ємною частиною буденного життя, але значна частина населення досі залишається осторонь цифрового світу через нестачу навичок і знань у цій сфері. У сучасному суспільстві доступ до цифрових технологій набуває все більшої важливості, адже це відкриває перед кожною людиною можливість впевнено долучатися до цифрової спільноти. Тому надзвичайно необхідно звертати увагу на різноманітні сучасні цифрові інструменти, особливо ті, що використовуються в маркетингу, адже вони можуть істотно сприяти досягненню мети як у професійній діяльності, так і в повсякденному житті.en
dc.description.abstractThe Internet has long become an integral part of everyday life, but a significant part of the population still remains outside the digital world due to a lack of skills and knowledge in this area. In modern society, access to digital technologies is becoming increasingly important, as it opens up the opportunity for every person to confidently join the digital community. Therefore, it is extremely necessary to pay attention to a variety of modern digital tools, especially those used in marketing, because they can significantly contribute to achieving goals both in professional activities and in everyday life.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen
dc.subjectконверсіяen
dc.subjectвеб-сторінкаen
dc.subjectSEOen
dc.subjectemail-маркетингen
dc.subjectелектронна комерціяen
dc.subjectвізуальний контентen
dc.subjectконтентen
dc.subjectблогінгen
dc.subjectінтернет-брендингen
dc.subjectаналітикаen
dc.subjectцифрові медіаen
dc.subjectпошукові системиen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectпрямий маркетингen
dc.subjectособисті продажіen
dc.subjectPRen
dc.subjectстимулювання збутуen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectстратегічне плануванняen
dc.subjectкомунікаційна стратегіяen
dc.subjectconversionen
dc.subjectweb pageen
dc.subjectSEOen
dc.subjectemail marketingen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectvisual contenten
dc.subjectcontenten
dc.subjectbloggingen
dc.subjectonline brandingen
dc.subjectanalyticsen
dc.subjectdigital mediaen
dc.subjectsearch enginesen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectPRen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectstrategic planningen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectintegrated marketing communicationsen
dc.subjectdigital marketingen
dc.titleІнструменти цифрового маркетингуen
dc.title.alternativeDigital marketing toolsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage127en
opu.citation.lastpage130en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
127-130-Boiko Mariia.docx.pdf180.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.