Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15389
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorСенченков, Микола Іванович-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna Vitaliivna-
dc.contributor.authorSenchenkov, Mykola Ivanovich-
dc.date.accessioned2025-06-12T10:38:51Z-
dc.date.available2025-06-12T10:38:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15389-
dc.description.abstractСучасні підприємства змушені адаптуватися до динамічного ринку, де традиційні методи маркетингу поступово втрачають ефективність. Використання інноваційних маркетингових стратегій дозволяє компаніям не тільки залишатися конкурентоспроможними, але й формувати унікальні переваги, що забезпечують довгострокове лідерство на ринку. Важливими інструментами стають персоналізація контенту, інтерактивні платформи, штучний інтелект у маркетинговій аналітиці, автоматизація процесів та інтеграція технологій блокчейн у брендові комунікації. Аналізуються успішні кейси компаній, що змогли ефективно впровадити цифрові стратегії для підвищення лояльності споживачів та покращення фінансових показників.en
dc.description.abstractModern enterprises must adapt to a dynamic market where traditional marketing methods are gradually losing effectiveness. The use of innovative marketing strategies allows companies not only to remain competitive but also to create unique advantages that ensure long-term market leadership. Key tools include content personalization, interactive platforms, artificial intelligence in marketing analytics, process automation, and the integration of blockchain technology into brand communications. The paper analyzes successful case studies of companies that have effectively implemented digital strategies to enhance customer loyalty and improve financial performance.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectблокчейн у маркетингуen
dc.subjectавтоматизація маркетингуen
dc.subjectштучний інтелектen
dc.subjectперсоналізаціяen
dc.subjectконкурентні перевагиen
dc.subjectцифрові технологіїen
dc.subjectмаркетингові інноваціїen
dc.subjectblockchain in marketingen
dc.subjectmarketing automationen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectpersonalizationen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectdigital technologiesen
dc.subjectmarketing innovationsen
dc.titleIнноваційні маркетингові стратегії як інструмент формування конкурентних переваг підприємств у цифрову епохуen
dc.title.alternativeInnovative marketing strategies as a tool for building competitive advantages in the digital eraen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage198en
opu.citation.lastpage200en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
198-200-Senchenkov Mykola.docx.pdf189.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.