Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15390
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorЛялюцька, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna Vasylivna-
dc.contributor.authorLialiutska, Svitlana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-06-12T10:43:55Z-
dc.date.available2025-06-12T10:43:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15390-
dc.description.abstractУ сучасних умовах динамічного ринку створення сильного бренду є одним із пріоритетів для підприємств, які прагнуть до довгострокового успіху. Цикл створення бренду охоплює етапи від аналізу цільової аудиторії та формування унікальної ціннісної пропозиції до побудови візуальної ідентичності, комунікаційної стратегії та управління репутацією. Правильно організований цикл брендингу дозволяє підприємству чітко позиціонуватись, виділятись серед конкурентів та формувати довіру з боку споживачів. Це сприяє зростанню лояльності, впізнаваності та стійкості бренду в умовах мінливого ринкового середовища.en
dc.description.abstractIn today's dynamic market conditions, creating a strong brand is one of the priorities for companies that strive for long-term success. The brand creation cycle includes stages from analyzing the target audience and forming a unique value proposition to building a visual identity, communication strategy and reputation management. A properly organized branding cycle allows a company to clearly position itself, stand out among competitors and build trust with consumers. This contributes to the growth of loyalty, recognition and sustainability of the brand in a changing market environment.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectвізуальна ідентичністьen
dc.subjectстратегія брендуen
dc.subjectпозиціонуванняen
dc.subjectцикл створення брендуen
dc.subjectбрендингen
dc.subjectбрендen
dc.subjectvisualidentityen
dc.subjectbrandstrategyen
dc.subjectpositioningen
dc.subjectbrand creation cycleen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectbranden
dc.titleЦикл створення брендуen
dc.title.alternativeThe brand creation cycleen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage174en
opu.citation.lastpage176en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
174-176-Lialiutska Svitlana.docx.pdf115.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.