Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15391
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorЛейфура, Олександра Юріївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna Vitaliivna-
dc.contributor.authorLeifura, Oleksandra Yuriivna-
dc.date.accessioned2025-06-12T10:51:59Z-
dc.date.available2025-06-12T10:51:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15391-
dc.description.abstractКорпоративна соціальна відповідальність (КСВ) є основою для довгострокових відносин між компаніями та їхніми аудиторіями, ґрунтуючись на моральних, етичних і соціальних цінностях. У сучасному світі КСВ стала філософією бізнесу, що передбачає рівноправний діалог із зацікавленими сторонами для вирішення суспільних проблем. В умовах війни українські компанії, виступаючи «лідерами думок», зміцнюють довіру, підтримують суспільство та підіймають важливі питання, демонструючи свою роль як опори в кризові часи. На міжнародних ринках КСВ сприяє справедливій торгівлі, задоволенню потреб нинішніх і майбутніх поколінь, а також створює конкурентні переваги для компаній, що активно її впроваджують.en
dc.description.abstractCorporate social responsibility (CSR) is the basis for long-term relationships between companies and their audiences, based on moral, ethical and social values. In the modern world, CSR has become a business philosophy that involves an equal dialogue with stakeholders to solve social problems. In times of war, Ukrainian companies, acting as “thought leaders”, strengthen trust, support society and raise important issues, demonstrating their role as pillars in times of crisis. In international markets, CSR promotes fair trade, meeting the needs of current and future generations, and also creates competitive advantages for companies that actively implement it.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectекологіяen
dc.subjectгромадкістьen
dc.subjectсуспільствоen
dc.subjectблагодійні кампаніїen
dc.subjectбізнес-процесиen
dc.subjectрішенняen
dc.subjectзворотній зв’язокen
dc.subjectдостовірна інформаціяen
dc.subjectвідносиниen
dc.subjectсоціальна звітністьen
dc.subjectсуспільні питанняen
dc.subjectкомунікаціїen
dc.subjectфілософія бізнесуen
dc.subjectморальні цінностіen
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальність (КСВ)en
dc.subjectсоціальна відповідальністьen
dc.subjectecologyen
dc.subjectcommunityen
dc.subjectsocietyen
dc.subjectcharity campaignsen
dc.subjectbusiness processesen
dc.subjectdecisionsen
dc.subjectfeedbacken
dc.subjectreliable informationen
dc.subjectrelationshipsen
dc.subjectsocial reportingen
dc.subjectpublic issuesen
dc.subjectcommunicationsen
dc.subjectbusiness philosophyen
dc.subjectmoral valuesen
dc.subjectcorporate social responsibility (CSR)en
dc.subjectsocial responsibilityen
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність як елемент комунікативної політики підприємстваen
dc.title.alternativeCorporate social responsibility as an element of the company's communication policyen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage171en
opu.citation.lastpage173en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
171-173-Leifura Oleksandra.docx.pdf187.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.