Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15392
Название: Вплив ребрендингу на сприйняття бренду та лояльність цільової аудиторії
Другие названия: The impact of rebranding on brand perception and the loyalty of the target audience
Авторы: Панченко, Марія Олександрівна
Мамчур, Олександра Сергіївна
Panchenko, Maria Oleksandrivna
Mamchur, Oleksandra Sergiivna
Ключевые слова: комунікація бренду
маркетингова стратегія
довіра до бренду
цільова аудиторія
емоційний зв’язок
брендова ідентичність
лояльність споживачів
сприйняття бренду
ребрендинг
brand communication
marketing strategy
brand trust
target audience
emotional connection
brand identity
customer loyalty
brand perception
rebranding
Дата публикации: 2025
Издательство: Державний університет «Одеська політехніка»
Краткий осмотр (реферат): Стратегія ребрендингу може впливати навпізнаваність, довіру, лояльність до бренду і навіть оцінку якості продукції. Так як сприйняття споживачів і лояльність цільової аудиторії є одним з найважливіших показників ефективності ребрендингу, необхідно досліджувати ці фактори як до так після проведення ребрендингу.
A rebranding strategy can influence brand recognition, trust, customer loyalty, and even the perceived quality of products. Since consumer perception and target audience loyalty are among the most important indicators of rebranding effectiveness, it is essential to study these factors both before and after the rebranding process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15392
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
177-179-Mamchur Oleksandra.docx.pdf180.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.