Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15416
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКадзевич, Вероніка Дмитрівна-
dc.contributor.authorKadzevych, Veronika-
dc.contributor.authorЗлатова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorZlatova, Irina-
dc.date.accessioned2025-06-19T08:19:16Z-
dc.date.available2025-06-19T08:19:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКадзевич В. Д. Роль брендингу в соціальних мережах: як створити унікальний тон комунікації / Вероніка Дмитрівна Кадзевич ; наук. керівник Ірина Олександрівна Златова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 153-154.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15416-
dc.description.abstractУ сучасному цифровому середовищі соціальні мережі стали ключовим каналом комунікації брендів із цільовою аудиторією. Тон комунікації — це невід’ємний компонент брендінгу, що формує емоційний зв’язок, забезпечує послідовність повідомлень і підсилює впізнаваність бренду. Унікальний тон допомагає компаніям виділятися серед конкурентів, будувати довіру, формувати лояльну спільноту та досягати стратегічних цілей у довгостроковій перспективі. В умовах високої конкуренції та швидких змін у поведінці користувачів бренди повинні адаптувати свої меседжі до платформи, культури та очікувань аудиторії, зберігаючи при цьому автентичність.en
dc.description.abstractIn the modern digital landscape, social media has become a key channel for brand communication with target audiences. The communication tone is a crucial element of branding that creates emotional connection, ensures message consistency, and strengthens brand recognition. A unique tone helps companies stand out from competitors, build trust, foster a loyal community, and achieve long-term strategic goals. In a highly competitive environment with rapidly changing user behavior, brands must adapt their messaging to platform-specific, cultural, and audience expectations while maintaining authenticity.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectбрендингen
dc.subjectаудиторіяen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectемоційний зв’язокen
dc.subjectкомунікаційна стратегіяen
dc.subjectконтентen
dc.subjectтон комунікаціїen
dc.subjectавтентичністьen
dc.subjectунікальністьen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectaudienceen
dc.subjectcommunication strategyen
dc.subjectemotional connectionen
dc.subjectauthenticityen
dc.subjectcontenten
dc.subjecttone of voiceen
dc.subjectuniquenessen
dc.titleРоль брендингу в соціальних мережах: як створити унікальний тон комунікаціїen
dc.title.alternativeThe role of branding in social media: how to create a unique communication toneen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage153en
opu.citation.lastpage154en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідниківen
opu.staff.idzlatova.i.o@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
153-154-Kadzevych Veronika.docx25.74 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.