Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15418
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрамаренко, Яна Максимівна-
dc.contributor.authorKramarenko, Yana-
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna-
dc.date.accessioned2025-06-19T08:39:01Z-
dc.date.available2025-06-19T08:39:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКрамаренко Я. М. Маркетингові стратегії в соціальних мережах: роль реклами та контенту у залученні аудиторії / Яна Максимівна Крамаренко ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 161-163.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15418-
dc.description.abstractСоціальні мережі стали ключовим інструментом сучасного маркетингу, змінюючи спосіб взаємодії брендів з аудиторією. Вони відкривають нові можливості для точного таргетингу, створення персоналізованого контенту та двосторонньої комунікації. Персоналізація контенту завдяки аналітичним алгоритмам дозволяє брендам орієнтуватися на конкретних споживачів, підвищуючи ефективність маркетингових кампаній. Зростає також значення соціальної відповідальності, адже споживачі більше підтримують бренди, які займаються етичними та екологічними ініціативами. Кожна соціальна платформа має свої особливості, що вимагає від брендів вибору оптимальних каналів для комунікації. Для досягнення успіху в цифровому середовищі бренди повинні враховувати важливість емоційного зв'язку з клієнтами, постійно вдосконалюючи свої стратегії на основі аналізу поведінки користувачів і готовності до інновацій. Технології, соціальна відповідальність та автентичність формують основу лояльності споживачів у цифровому світі.en
dc.description.abstractSocial media has become a key tool in modern marketing, changing the way brands interact with their audience. They open up new opportunities for precise targeting, creating personalized content, and two-way communication. Personalizing content through analytical algorithms allows brands to target specific consumers, enhancing the effectiveness of marketing campaigns. The importance of social responsibility is also increasing, as consumers are more likely to support brands that engage in ethical and environmental initiatives. Each social platform has its own unique features, requiring brands to select optimal channels for communication. To succeed in the digital environment, brands must recognize the importance of emotional connections with customers, continuously refining their strategies based on user behavior analysis and readiness for innovation. Technology, social responsibility, and authenticity form the foundation of consumer loyalty in the digital world.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectінноваціїen
dc.subjectперсоналізований контентen
dc.subjectаналітикаen
dc.subjectтаргетингen
dc.subjectсоціальна відповідальністьen
dc.subjectштучний інтелектen
dc.subjectавтоматизаціяen
dc.subjectвірусний контентen
dc.subjectінфлюенсериen
dc.subjectемоційна залученістьen
dc.subjectsocialmediaen
dc.subjectpersonalizedcontenten
dc.subjectinnovationen
dc.subjecttargetingen
dc.subjectanalyticsen
dc.subjectartificialintelligenceen
dc.subjectsocialresponsibilityen
dc.subjectinfluencersen
dc.subjectautomationen
dc.subjectviralcontenten
dc.subjectemotionalengagementen
dc.titleМаркетингові стратегії в соціальних мережах: роль реклами та контенту у залученні аудиторіїen
dc.title.alternativeMarketing strategies in social media: the role of advertising and content in audience engagementen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage161en
opu.citation.lastpage163en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідниківen
opu.staff.ida.v.davudova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
161-163-Kramarenko Yana.docx24.81 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.