Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15419
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКривоножко, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorKryvonozhko, Kateryna-
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna-
dc.date.accessioned2025-06-19T08:46:00Z-
dc.date.available2025-06-19T08:46:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКривоножко К. В. Вплив цифрового маркетингу на сучасне підприємство / Катерина Вікторівна Кривоножко ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 164-167.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15419-
dc.description.abstractцифровий маркетинг є ключовим інструментом розвитку сучасних підприємств. У XXI столітті використання цифрових каналів комунікації стало потребою для збереження конкурентоспроможності. Основна увага приділена таким складовим, як соціальні мережі, контент-маркетинг, SEO, email-розсилки і таргетована реклама. Використання цифрових технологій сприяє кращій комунікації з клієнтами, підвищенню впізнаваності бренду, залученню нової аудиторії, а також формуванню конкурентних переваг. А персоналізація та аналіз поведінки споживачів відіграють ключову роль у підвищенні ефективності маркетингових стратегій. Тому цифровий маркетинг — це не просто тренд, а стратегічний напрям, який формує нову бізнес-реальність.en
dc.description.abstractDigital marketing is a key tool for the development of modern enterprises. In the 21st century, the use of digital communication channels has become a necessity to maintain competitiveness. The main attention is paid to such components as social networks, content marketing, SEO, email newsletters and targeted advertising. The use of digital technologies contributes to better communication with customers, increasing brand awareness, attracting new audiences, as well as forming competitive advantages. And personalization and analysis of consumer behavior play a key role in increasing the effectiveness of marketing strategies. Therefore, digital marketing is not just a trend, but a strategic direction that shapes a new business realityen
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectмаркетингові інструментиen
dc.subjectсучасне підприємствоen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectбізнесen
dc.subjectонлайн-рекламаen
dc.subjectкомунікаціяen
dc.subjectспоживачen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectmodern enterpriseen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectonline advertisingen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcommunicationen
dc.titleВплив цифрового маркетингу на сучасне підприємствоen
dc.title.alternativeThe impact of digital marketing on the modern enterpriseen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage164en
opu.citation.lastpage167en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідниківen
opu.staff.ida.v.davudova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
164-167-Kryvonozhko Kateryna.docx29.44 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.