Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15430
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНедєва, Ангеліна Миколаївна-
dc.contributor.authorNedeva, Angelina-
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna-
dc.date.accessioned2025-06-20T08:10:07Z-
dc.date.available2025-06-20T08:10:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНедєва А. М. Організація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі / Ангеліна Миколаївна Недєва ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 186-187.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15430-
dc.description.abstractРеклама на місці продажу є ключовим інструментом стимулювання збуту, спрямованим на наближення моменту ознайомлення покупця з товаром до його купівлі. Вона ефективно нагадує про відомі бренди, акцентує увагу на вигодах покупки та сприяє імпульсивним рішенням. Основна мета такої реклами — надання актуальної інформації про товари, їхні переваги та стимулювання інтересу до новинок. Крім того, вона сприяє просуванню торговельних закладів, підкреслюючи їхні переваги, як-от асортимент, якість обслуговування чи зручність розташування. Ефективна POS-реклама підвищує відвідуваність магазинів, зміцнює довіру до бренду та підтримує комерційну активність.en
dc.description.abstractPoint-of-sale advertising is a key sales promotion tool aimed at bringing the moment of customer familiarization with the product closer to the point of purchase. It effectively reminds of well-known brands, emphasizes the benefits of the purchase and promotes impulsive decisions. The main goal of such advertising is to provide up-to-date information about the products, their advantages and stimulate interest in new products. In addition, it promotes retail establishments by emphasizing their advantages, such as the assortment, quality of service or convenient location. Effective POS advertising increases store attendance, strengthens brand trust and supports commercial activity.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectреклама на місці продажуen
dc.subjectзалучення клієнтівen
dc.subjectстимулювання збутуen
dc.subjectбрендингen
dc.subjectімпульсивна купівляen
dc.subjectспоживацька поведінкаen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectторговий закладen
dc.subjectpoint-of-sale advertisingen
dc.subjectcustomer attractionen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectimpulsive buyingen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectretail establishmenten
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.titleОрганізація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівліen
dc.title.alternativeOrganization of point of sale advertising in the retail trade sectoren
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage186en
opu.citation.lastpage187en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідниківen
opu.staff.ida.v.davudova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
186-187-Nedeva Angelina!.docx24.32 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.