Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1653
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарченко, Віталій Іванович-
dc.contributor.authorZakharchenko, Vitalii-
dc.contributor.authorАндрієнко, Валентина Михайлівна-
dc.contributor.authorAndriienko, Valentyna-
dc.date.accessioned2017-03-16T08:10:16Z-
dc.date.available2017-03-16T08:10:16Z-
dc.date.issued2014-11-
dc.identifier.citationЗахарченко, В. І. Методичні основи регіонального ціноутворення на промислову продукцію / В. І. Захарченко, Н. М. Андрієнко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 2 (18). – С. 201-206.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2015/No2/201-206.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1653-
dc.description.abstractУ статті запропоновано методику встановлення ціни в ринкових умовах, яка дозволяє врахувати інтереси виробника і споживача. Ця методика включає можливість поєднання витратного методу ціноутворення і оцінки попиту. Виділено показники мінімального і максимального значення ціни продукції, споживчої значущості продукції. Обґрунтовано, що встановлення цін, виходячи зі споживчої значущості товару, дозволяє підприємству проводити свою політику ціноутворення і дає шанс стати провідним у визначенні рівня цін на ринкуen
dc.description.abstractThe paper proposes a methodology for establishing the price in a market environment that allows you to take into account the interests of producers and consumers. This technique makes it possible to combine together the cost plus method of pricing and assessment of demand. Obtained parameters minimum and maximum price of the product, the importance of consumer products. It is proved that the pricing based on the importance of consumer goods, allows the company to pursue its policy of pricing and a chance to become a leader in determining the level of prices in the market.en
dc.description.abstractВ статье предложена методика установления цены в рыночных условиях, которая позволяет учесть интересы производителя и потребителя. Эта методика дает возможность совместить воедино затратный метод ценообразования и оценку спроса. Выделены показатели минимального и максимального значения цены продукции, потребительской значимости продукции. Обосновано, что установление цен, исходя из потребительской значимости товара, позволяет предприятию проводить свою политику ценообразования и дает шанс стать ведущим в определении уровня цен на рынке.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectметодen
dc.subjectтоварen
dc.subjectринокen
dc.subjectпопитen
dc.subjectцінова політикаen
dc.subjectкоефіцієнт еластичностіen
dc.subjectmethoden
dc.subjectproducten
dc.subjectmarket demanden
dc.subjectpricingen
dc.subjectelasticity coefficienten
dc.subjectметодen
dc.subjectтоварen
dc.subjectрынокen
dc.subjectспросen
dc.subjectценовая политикаen
dc.subjectкоэффициент эластичностиen
dc.titleМетодичні основи регіонального ціноутворення на промислову продукціюUk
dc.title.alternativeMethodical bases of regional pricing for industrial productsen
dc.typeArticleen
opu.facultyІБЕІТ-
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.kafedraКафедра економічної кібернетики та інформаційних технологійuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage201en
opu.citation.lastpage206en
opu.citation.issue№2(18), 2015en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ЕКІТ
Статті каф. ММІ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №2(18), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
201-206.pdf344.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора