Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1658
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗлатова, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorZlatova, Iryna-
dc.date.accessioned2017-03-17T11:11:49Z-
dc.date.available2017-03-17T11:11:49Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationЗлатова, І. О. Презентація нової моделі автомобіля на ринку на прикладі бренду Citroen / І. О. Златова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2015. – № 1 (17). – С. 95–99.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2015/No1/95-99.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1658-
dc.description.abstractВ статті опубліковано алгоритм запуску нової моделі автомобіля на ринок. Проаналізовано основні зарубіжні та вітчизняні, теоретичні та практичні джерела інформації, щодо проведення заходів з презентації автомобіля для споживачів. Обґрунтовано необхідність та періодичність запуску нових та оновлених автомобілів, їх зв'язок з обсягами продаж. Створено перелік заходів, що є необхідними під час презентації нового автомобіля на ринку задля підвищення продажів модельного ряду бренду в цілому. Процес запуску продажів нового автомобіля проілюстровано на прикладі бренду Citroen.en
dc.description.abstractIn the article tells about the launch a new car in the market. The main foreign and domestic, theoretical and practical sources are analyzed in this research. The author used information about events before, during and after the presentation of the car to consumers. The necessity and frequency of launching new and updated cars was described. There is the list of activities necessary for the presentation of the new car to increase sales of the lineup of the brand as a whole. The start of sales of a new car is illustrated by the example of the brand Citroenen
dc.description.abstractВ статье опубликован алгоритм запуска новой модели автомобиля на рынок. Проанализированы основные зарубежные и отечественные, теоретические и практические источники информации о проведении мероприятий по презентации автомобиля потребителям. Обоснована необходимость и периодичность запуска новых и обновленных автомобилей, их связь с объемами продаж. Создан перечень мероприятий, необходимых для презентации нового автомобиля на рынке для повышения продаж модельного ряда бренда в целом. Процесс запуска продаж нового автомобиля проиллюстрирован на примере бренда Citroenen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectвихід нового автомобіля на ринокen
dc.subjectпрезентація автомобіляen
dc.subjectзапуск продаж автомобіляen
dc.subjectстарт продаж автомобіляen
dc.subjectnew car on the marketen
dc.subjectthe presentation of the vehicleen
dc.subjectthe launch vehicleen
dc.subjectthe launch sales of the caren
dc.subjectвыход нового автомобиля на рынокen
dc.subjectпрезентация автомобиляen
dc.subjectзапуск продаж автомобиляen
dc.subjectстарт продаж автомобиляen
dc.titleПрезентація нової моделі автомобіля на ринку на прикладі бренду Citroenen
dc.title.alternativePresentation of the new car model on the market on the example of the brand Citroenen
dc.typeArticleen
opu.facultyІнститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій-
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage95en
opu.citation.lastpage99en
opu.citation.issue№ 1 (17), 2015en
opu.staff.idzlatovarabota@gmail.com-
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(17), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
95-99.pdf374.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора