Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1722
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРrodius, Yuliia-
dc.contributor.authorПродіус, Юлія Іванівна-
dc.contributor.authorKolomiiets, Vladyslava-
dc.contributor.authorКоломієць, Владислава Юріївна-
dc.date.accessioned2017-03-24T07:44:52Z-
dc.date.available2017-03-24T07:44:52Z-
dc.date.issued2014-11-
dc.identifier.citationProdius, Yu. I., Kolomiets, V. Yu. (2014). Key instruments of improving the export marketing system effectiveness. ECONOMICS: time realities, 6 (16), 64–69.en
dc.identifier.citationProdius, Yu. I. Key instruments of improving the export marketing system effectiveness / Yu. I. Prodius, V. Yu. Kolomiets // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2014. – № 6 (16). – Р. 64–69.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2014/No6/64-69.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/xmlui/handle/123456789/1722-
dc.description.abstractThere were considered the essence and definition of the marketing mix, marketing system in international business activity and defined the key tools to improve its performance on foreign markets in this articleen
dc.description.abstractВ даній статті розглянуті сутність та визначення комплексу маркетингу, системи маркетингу у зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначені ключові інструменти з підвищення її ефективності на зовнішніх ринкахen
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрены сущность и определение комплекса маркетинга, системы маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия и определены ключевые инструменты по повышению ее эффективности на внешних рынках.en
dc.language.isoenen
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectcomplex marketingen
dc.subjectmarketing systemen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectforeign trade marketingen
dc.subjectaccess to foreign marketsen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectкомплекс маркетингуen
dc.subjectсистема маркетингуen
dc.subjectміжнародний маркетингen
dc.subjectмаркетинг ЗЕДen
dc.subjectвихід на зовнішні ринкиen
dc.subjectмаркетингове дослідженняen
dc.subjectкомплекс маркетингаen
dc.subjectсистема маркетингаen
dc.subjectмеждународный маркетингen
dc.subjectмаркетинг ВЭДen
dc.subjectвыход на внешние рынкиen
dc.subjectмаркетинговое исследованиеen
dc.titleKey instruments of improving the export marketing system effectivenessen
dc.title.alternativeКлючові інструменти з підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринкахen
dc.typeArticleen
opu.facultyІБЕІТ-
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage64en
opu.citation.lastpage69en
opu.citation.issue№6(16), 2014en
opu.staff.idj.i.prodius@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ММІ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(16), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
64-69.pdf256.41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора