Статті каф. маркетингу Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 83
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університетуОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo; Oklander, Mykhailo
2013Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємстваОкландер, Михайло Анатолійович; Яшкіна, Оксана Іванівна; Oklander, Mykhaylo; Yashkina, Oksana; Окландер, Михаил Анатольевич; Яшкина, Оксана Ивановна
2013Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходиОкландер, Михайло Анатолійович; Замлинська, Ольга Володимирівна; Oklander, Mykhaylo; Zamlynska, Olha; Окландер, Михаил Анатольевич; Замлинская, Ольга Владимировна
2013Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентівОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhaylo; Окландер, Михаил Анатольевич
2013Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2013Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2014Маркетингові комунікації вищих навчальних закладівОкландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Kudina, Alevtyna; Кудина, Алевтина Владимировна
2014Нейромаркетинг – теорія та практика впливу на підсвідомість споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Губарєва, Юлія Андріївна; Hubarieva, Yuliia
2014Перспективи впровадження hr-брендингу та його вплив на імідж компаніїОкландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna
2014Перспективи диверсифікації виробництва України в умовах інтеграційних процесівЛюзе, Маргарита Володимирівна; Окландер, Михайло Анатолійович; Люзе, Маргарита Владимировна; Oklander, Mykhailo; Liuze, Marharyta; Окландер, Михаил Анатольевич
2014Психографічні моделі поведінки споживачаОкландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Михаил Анатольевич; Oklander, Mykhailo
2014Соціально-відповідальний маркетингОкландер, Михайло Анатолійович; Дунаєва, Н. В.; Oklander, Mykhailo; Dunaeva, N. V.; Окландер, Михаил Анатольевич; Дунаева, Н.В.
2014Управління поведінкою споживача у роздрібній торговліОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Концентрація вищих навчальних закладів як спосіб покращення якості надання послуг вищої освіти(на прикладі спеціальності "Маркетинг")Окландер, Михайло Анатолійович; Кудіна, Алевтина Володимирівна;; Юрасова, Олена Сергіївна; Окландер, Михаил Анатольевич; Кудина, Алевтина Владимировна;; Юрасова, Елена Сергеевна; Oklander, Mykhailo; Kudina, Alevtyna; Yurasova, Olena
2015Напрямки модернізації маркетингової освіти в УкраїніОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhaylo; Pedko, Iryna; Окландер, Михаил Анатольевич; Педько, Ирина Анатольевна
2015Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингуОкландер, Михайло Анатолійович; Романенко, О. О.; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2015Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингово ї освіти в УкраїнОкландер, Михайло Анатолійович; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич
2016Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетонуОкландер, Михайло Анатолійович; Педько, Ірина Анатоліївна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевичo; Pedko, Yryna; Педько, Ирина Анатольевна
2016Професійний стандарт "фахівецьз цифрового маркетингу"Окландер, Михайло Анатолійович; Златова, Ірина Олександрівна; Oklander, Mykhailo; Окландер, Михаил Анатольевич; Zlatova, Iryna;; Златова, Ирина Александровна
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 83