Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1845
Название: Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України
Другие названия: Marketing research of sales markets of automotive enterprises in Ukraine
Авторы: Янковий, О. Г.
Іankovyi, O.
Яшкіна, Оксана Іванівна
Yashkina, Oksana
Ключевые слова: маркетингові дослідження
автомобілебудівні підприємства
попит на нові автомобілі
інноваційна діяльність
marketing researches automotive companies
the demand for new cars
innovative activity
маркетинговые исследования
автомобилестроительные предприятия
спрос на новые автомобили
инновационная деятельность
Дата публикации: Июл-2014
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Янковий, О. Г. Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України / О. Г. Янковий, О. І. Яшкіна // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 5 (15). – С. 70–75.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні та тенденції перефор- матування часток ринку вітчизняних автовиробників. Виявлено чинники впливу інноваційних витрат на показники інноваційної діяльності в підгалузі тран- спортного машинобудування.
assembly plants in Ukraine and the dynamics of changes in demand for products of domestic automakers. Tendencies of changes in demand for passenger cars in Ukraine and trends of reformatting market shares of domestic automakers are revealed in the study. The factors of influence of innovation expenditures on indicators of innovation activity in the sub-sector of transport engineering are identified.
В статье проанализированы современное состояние автомобилестроительных и автосборочных предприя- тий Украины и динамика спроса на продукцию отечественных автопроизводителей. Выявлены тенден- ции изменений спроса на легковые автомобили в Украине и тенденции переформатирование долей рынка отечественных автопроизводителей. Выявлены факторы влияния инновационных расходов на показатели инновационной деятельности в подотрасли транспорт- ного машиностроения
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/70-75.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1845
ISSN: 2226-2172
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №5(15), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70-75.pdf465.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора