Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1845
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯнковий, О. Г.-
dc.contributor.authorІankovyi, O.-
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.date.accessioned2017-04-06T10:00:52Z-
dc.date.available2017-04-06T10:00:52Z-
dc.date.issued2014-07-
dc.identifier.citationЯнковий, О. Г. Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України / О. Г. Янковий, О. І. Яшкіна // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 5 (15). – С. 70–75.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/70-75.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1845-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сучасний стан автомобілебудівних та автоскладальних підприємств України та динаміку попиту на продукцію вітчизняних автовиробників. Виявлено тенденції змін попиту на легкові автомобілі в Україні та тенденції перефор- матування часток ринку вітчизняних автовиробників. Виявлено чинники впливу інноваційних витрат на показники інноваційної діяльності в підгалузі тран- спортного машинобудування.en
dc.description.abstractassembly plants in Ukraine and the dynamics of changes in demand for products of domestic automakers. Tendencies of changes in demand for passenger cars in Ukraine and trends of reformatting market shares of domestic automakers are revealed in the study. The factors of influence of innovation expenditures on indicators of innovation activity in the sub-sector of transport engineering are identified.en
dc.description.abstractВ статье проанализированы современное состояние автомобилестроительных и автосборочных предприя- тий Украины и динамика спроса на продукцию отечественных автопроизводителей. Выявлены тенден- ции изменений спроса на легковые автомобили в Украине и тенденции переформатирование долей рынка отечественных автопроизводителей. Выявлены факторы влияния инновационных расходов на показатели инновационной деятельности в подотрасли транспорт- ного машиностроенияen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectмаркетингові дослідженняen
dc.subjectавтомобілебудівні підприємстваen
dc.subjectпопит на нові автомобіліen
dc.subjectінноваційна діяльністьen
dc.subjectmarketing researches automotive companiesen
dc.subjectthe demand for new carsen
dc.subjectinnovative activityen
dc.subjectмаркетинговые исследованияen
dc.subjectавтомобилестроительные предприятияen
dc.subjectспрос на новые автомобилиen
dc.subjectинновационная деятельностьen
dc.titleМаркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств Україниen
dc.title.alternativeMarketing research of sales markets of automotive enterprises in Ukraineen
dc.typeArticleen
opu.facultyІнститут бізнесу, економіки та інформаційних технологій-
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage70en
opu.citation.lastpage75en
opu.citation.issue№ 5 (15), 2014en
opu.staff.idyashkina@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №5(15), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70-75.pdf465.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора