Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127
Название: Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю
Авторы: Малахов, В. П.
Гогунський, В. Д.
Ключевые слова: знання-знайомства
знання-копії
знання-уміння
знання-трансформації
тести
контроль знань
Дата публикации: Июн-2009
Издательство: Одесса : ОНПУ
Библиографическое описание: Малахов, В. П. Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю / В. П. Малахов, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2009. - № 3. - С. 3-8.
Краткий осмотр (реферат): Розглянута структура пізнавальної діяльності людини, яка має чотири послідовних рівні засвоєння знань, що відображають розвиток досягнень в процесі навчання: знання-знайомства; знання-копії; знання-уміння; знання-трансформації. Показано. що зазначені рівні засвоєння знань утворюють певну інформаційну ієрархію, яка вимагає специфічних принципів, методів й прийомів при навчанні та контролі. Створення тестових форм контролю досягнень студентів базується не тільки на знаннях предметної області, але й на використанні методів, прийомів та засобів різних галузей знань
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2009_3/003-008.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127
Располагается в коллекциях:Статті каф. УСБЖД
Вып. 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
003-008.pdfДидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю586.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.