Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127
Название: | Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю |
Авторы: | Малахов, В. П. Гогунський, В. Д. |
Ключевые слова: | знання-знайомства знання-копії знання-уміння знання-трансформації тести контроль знань |
Дата публикации: | Июн-2009 |
Издательство: | Одесса : ОНПУ |
Библиографическое описание: | Малахов, В. П. Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю / В. П. Малахов, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2009. - № 3. - С. 3-8. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянута структура пізнавальної діяльності людини, яка має чотири послідовних рівні засвоєння знань, що відображають розвиток досягнень в процесі навчання: знання-знайомства; знання-копії; знання-уміння; знання-трансформації. Показано. що зазначені рівні засвоєння знань утворюють певну інформаційну ієрархію, яка вимагає специфічних принципів, методів й прийомів при навчанні та контролі. Створення тестових форм контролю досягнень студентів базується не тільки на знаннях предметної області, але й на використанні методів, прийомів та засобів різних галузей знань |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2009_3/003-008.pdf http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. УСБЖД Вып. 3 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
003-008.pdf | Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю | 586.39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.