Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалахов, В. П.-
dc.contributor.authorГогунський, В. Д.-
dc.date.accessioned2017-04-30T18:10:37Z-
dc.date.available2017-04-30T18:10:37Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationМалахов, В. П. Дидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю / В. П. Малахов, В. Д. Гогунський // Шляхи реалізації кредитно-модул. системи орг. навч. процесу і тестових форм контролю знань студентів : зб. матеріалів наук.-метод. семінару. - Одеса, 2009. - № 3. - С. 3-8.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/periodic/kms_2009_3/003-008.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2127-
dc.description.abstractРозглянута структура пізнавальної діяльності людини, яка має чотири послідовних рівні засвоєння знань, що відображають розвиток досягнень в процесі навчання: знання-знайомства; знання-копії; знання-уміння; знання-трансформації. Показано. що зазначені рівні засвоєння знань утворюють певну інформаційну ієрархію, яка вимагає специфічних принципів, методів й прийомів при навчанні та контролі. Створення тестових форм контролю досягнень студентів базується не тільки на знаннях предметної області, але й на використанні методів, прийомів та засобів різних галузей знаньen
dc.language.isouken
dc.publisherОдесса : ОНПУen
dc.subjectзнання-знайомстваen
dc.subjectзнання-копіїen
dc.subjectзнання-умінняen
dc.subjectзнання-трансформаціїen
dc.subjectтестиen
dc.subjectконтроль знаньen
dc.titleДидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролюen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра управління системами безпеки життєдіяльностіUK
opu.citation.journalШляхи реалізації кредитно-модульної системиen
opu.citation.firstpage3en
opu.citation.lastpage8en
opu.citation.issue3en
opu.staff.idgogunsky@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. УСБЖД
Вып. 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
003-008.pdfДидактичні системи навчання, моделі знань і методи тестового контролю586.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.