Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2331
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPetrov, L . M .
dc.contributor.authorBorisenko, T . M .
dc.contributor.authorLysyi, O . V .
dc.contributor.authorПетров, Л . М .
dc.contributor.authorБорисенко, Т . М .
dc.contributor.authorЛисий, О . В .
dc.date.accessioned2017-05-11T08:59:09Z
dc.date.available2017-05-11T08:59:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationPetrov, L. M., Borisenko, T. M., Lysyi, O. V. (2015). Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 3 (47), 35-40.en
dc.identifier.citationPetrov, L. M. Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element / L. M. Petrov, T. M. Borisenko, O. V. Lysyi // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2015. - Вип. 3 (47). - P. 35-40.en
dc.identifier.issn2076-2429
dc.identifier.issn2223-381
dc.identifier.urihttp://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1452621927.pdf
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2331
dc.description.abstractThe traction characteristics are important for ensuring of moto r vehicle work process. In providing the traction characteristi cs the average velocity of mobile energetic tran sport grows, energy costs for work process execution are uprating and operation costs are reducing. The implementation of traction characteristics is perfor med by transmission of mobile energetic transport. Aim: The aim of the work is improvement of torque transfer technology from the engine to the wheel driving forces through the establishment of new construc tion of divided weight vehicle transmission. Materials and Methods: Consider a motor vehicle of divided weight with unifying energetic element which performs rotary motions relative to the vehicle frame. Results: It was shown that, the momentum which creates the rotational motion depends on the module and the direction of rotation speed of th e unifying energetic element. For the first time, the technology and design of vehicle transmission which differs from previous designs by sign ificant simplifying of the torque transmission from the engine to driving wheels at increased value of effi ciency coefficient were proposed.en
dc.description.abstractТягово - зчіпні властивості мають велике значення для забезпечення робочого про - цесу автомобільного транспортного засобу . При забезпеченні тягово - зчіпних властивостей збільшується середня швидкість пере - міщення мобільного енергетичного засобу , підвищується значення енерговитрат на виконання робочого процесу , а витрати на експлуатацію зменшуються . Забезпечення реалізації тягово - зчіпних властивостей здійснює трансмісія мобільного енергетичного засобу . Мета : Метою роботи є удосконалення технології передачі крутного моменту від двигуна до колісних рушіїв шляхом створення нової конструкції трансмісії автомобільного транспортного засобу розділеної ваги . Матеріали і методи : У якості меха - нічної системи розглядався автомобільний транспортний засіб розділеної ваги , у якому поєднуючий енергетичний елемент здійс - нює обертальний рух відносно рами . Результати : Показано , що момент , який створює обертальний рух , залежить від модуля та напрямку абсолютних швидкостей повороту поєднуючого енергетичного елементу . Вперше запропонована технологія та конструк - ція трансмісії автомобіля , який відрізняється від попередніх конструкцій значним спрощенням передачі крутного моменту від дви - гуна до ведучих коліс при підвищеному значенні коефіцієнту корисної дії .en
dc.language.isoenen
dc.publisherOdessa Polytechnic Universityen
dc.subjecttransmissionen
dc.subjecttorqueen
dc.subjectcircular forceen
dc.subjectthrust forceen
dc.subjectangular speed ratioen
dc.subjectтрансмісіяen
dc.subjectкрутний моментen
dc.subjectколове зусилляen
dc.subjectосьове зусилляen
dc.subjectпередаточне відношенняen
dc.titlePhysico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element.en
dc.title.alternativeФізико - математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом .en
dc.typeArticleen
opu.citation.journalOdes’kyi Politechnichnyi Universytet. Pratsien
opu.citation.firstpage35en
opu.citation.lastpage40en
opu.citation.issue3(47)en
Располагается в коллекциях:Праці Одеського політехнічного університету, №3(47), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf436.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.