Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2406
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРотань, Наталя Вікторівна-
dc.contributor.authorРотань, Наталья Викторовна-
dc.contributor.authorRotan, Natalia-
dc.contributor.authorАрбузова, Ю. В.-
dc.contributor.authorArbuzova, Y.-
dc.date.accessioned2017-05-12T09:56:30Z-
dc.date.available2017-05-12T09:56:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРотань, Н. В. Формування позитивного іміджу навчального закладу / Н. В. Ротань, Ю. В. Арбузова // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (7). – С. 273–280.uk
dc.identifier.issn2307-4752-
dc.identifier.urihttp://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik2_7/pdf/29.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2406-
dc.description.abstractВ статті розкрито необхідність , суть та принципи формування іміджу навчального закладу , досліджено процес формування позитивного іміджу Херсонського політехнічного коледжу Одеського національного політехнічного університету .en
dc.description.abstractIn article solved the need , the essence and principles the formation of image training institutions , investigated process the formation of positive image Kherson Polytechnic College Odessa national Polytechnic University .en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleФормування позитивного іміджу навчального закладуen
dc.title.alternativeCreating a positive image of the institutionen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalІнформаційні технології в освіті, науці та виробництвіen
opu.citation.firstpage273en
opu.citation.lastpage280en
opu.citation.issue2(7)en
Располагается в коллекциях:Випуск №2(7)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
29.pdf314.48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.