Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2756
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.date.accessioned2017-05-21T17:53:21Z-
dc.date.available2017-05-21T17:53:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Методика оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств : колект. монографія у 4 т. / І. О. Башинська // Теорет. та прикладні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємств / за ред. О. А. Паршиной. – Дніпропетровськ : «Герда», 2013. – Т. 1., розд. 1. 4. – С. 31-37.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2756-
dc.language.isouken
dc.publisherДніпропетровськ: «Герда»en
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectмашинобудівні підприємтсваen
dc.subjectпромислові підприємстваen
dc.titleМетодика оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій машинобудівних підприємствen
dc.typeBook chapteren
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Монографії каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_mon_5_31-17.pdf317.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.