Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2948
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСемакова, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorСемакова, Татьяна Алексеевна-
dc.contributor.authorSemakova, Tetiana-
dc.date.accessioned2017-06-02T07:52:04Z-
dc.date.available2017-06-02T07:52:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСемакова, Т. О. Педагогічні умови організації навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування пізнавальної самостійності студентів технічних коледжів / І. О. Семакова // Інформ. технології в освіті, науці та вир-ві = Information technologies in education, science and production : зб. наук. пр. – Одеса, 2014. – Вип. 4 (9). – С. 169–179.uk
dc.identifier.issn2307-4752-
dc.identifier.urihttp://sbornik.college.ks.ua/downloads/sbornik4_9/pdf/20.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2948-
dc.description.abstractУ статті розглянуті суть поняття пізнавальної самостійності та психолого-педагогічні умови для її формування у студентів технічних коледжів при вивченні фізики.en
dc.description.abstractThe article describes the essence of the concept of cognitive independence and psycho-pedagogical conditions for its formation at students of technical colleges in the study of physics.en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleПедагогічні умови організації навчального процесу з фізики, орієнтованого на формування пізнавальної самостійності студентів технічних коледжівen
dc.title.alternativePedagogical conditions of organization the educational process on physics for the formation of informative independence of students of technical collegesen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalІнформаційні технології в освіті, науці та виробництвіen
opu.citation.firstpage169en
opu.citation.lastpage179en
opu.citation.issue2(9)en
Располагается в коллекциях:Випуск №2(9)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20.pdf227.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.