Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3793
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛевандовська, І. В.-
dc.contributor.authorТеркун, Н. С.-
dc.date.accessioned2017-06-29T12:54:25Z-
dc.date.available2017-06-29T12:54:25Z-
dc.date.issued2013-05-
dc.identifier.citationТеркун, Н. С. Роль маркетингової діяльності на підприємстві / Н. С. Теркун ; наук. керівник І. В. Левандовська // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 70.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_48/6-59.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3793-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleРоль маркетингової діяльності на підприємствіen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage70en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.conference.dates25-26 мая 2013en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 48-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-59.pdf53.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.