Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4224
Название: | Формалізація проектування ігрової механіки казуальних комп’ютерних ігор |
Другие названия: | Computer Game Development based on Visual Automata-based Programming |
Авторы: | Блажко, Олександр Анатолійович Антонюк, Віктор Вікторович Трояновська, Юлія Людвигівна Blazhko, Oleksandr Antoniuk, V. V. Troianovska, Yulia Blazhko, Oleksandr Antoniuk, Viktor |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Одесса Політехперіодика |
Библиографическое описание: | Блажко, О. А. Формалізація проектування ігрової механіки казуальних комп’ютерних ігор / О. А. Блажко, В. В. Антонюк, Ю. Л. Трояновська // V Укр.-нім. конф. "Інформатика. Культура. Техніка". - 2017. - С. 91-93. |
Краткий осмотр (реферат): | There is considered casual game development by using of this process formalization with Finite State Machines (FSM) or automata-based programming to reduces complexity of development. The improved FSM-method of game development is proposed. The example of FSM transformation in visual game constructor Unity3D PlayMaker is given. The results will be used in the project EC Erasmus+KA2 – GameHub Розглянуто процес розробки казуальних комп’ютерних ігор, для яких формалізація такого процесу на основі парадигми автоматного програмування зменшує складність розробки. Запропоновано підхід до розробки казуальних ігор та наведено приклад у візуальному конструкторі ігор Unity3D PlayMaker |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4224 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій, семінарів каф. КІСМ Матеріали конференцій, семінарів каф. ІПЗ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
91-93.pdf | 233.97 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.