Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4379
Название: Особливості формування стратегії міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємств харчової галузі України
Авторы: Заєць, М. А.
Манько, С. О.
Дата публикации: Май-2011
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Манько, С. О. Особливості формування стратегії міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємств харчової галузі України / С. О. Манько ; наук. керівник М. А. Заєць // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 46-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2011. - С. 91-92.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4379
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 46-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-42.pdf119.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.