Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4738
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПучкова, Світлана Ігорівна-
dc.contributor.authorPuchkova, Svitlana-
dc.date.accessioned2017-08-28T09:20:41Z-
dc.date.available2017-08-28T09:20:41Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationПучкова, С. І. Використання інструментів управління персоналом у системі маркетингу відносин / С. І. Пучкова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2017. – № 2 (30). – С. 97–108.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4738-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку і підходи щодо визначення понять «маркетинг відносин» і «внутрішній маркетинг». Визначено взаємозв’язок між маркетингом відносин і управлінням персоналом. Особлива увага приділена лояльності і задоволеності персоналу як ключовим показникам внутрішнього маркетингу. Досліджено інструменти щодо ідентифікації і моніторингу динаміки лояльності і задоволеності персоналу з подальшою можливістю їх використовування у маркетингу відносин.en
dc.description.abstractВ статье раскрыты специфика и подходы к определению понятий «маркетинг отношений» и «внутренний маркетинг». Определена взаимосвязь между маркетингом отношений и управлением персоналом. Особенное внимание уделено лояльности и удовлетворенности персонала как ключевым показателям внутреннего маркетинга. Исследованы инструменты по идентификации и мониторингу динамики лояльности и удовлетворенности персонала с последующей возможностью их использования в маркетинге отношений.en
dc.description.abstractThe article deals with the specifics and approaches to the definition of "relationship marketing" and "internal marketing". Correlation between relationship marketing and personnel management is defined. Particular attention is paid to staff satisfaction and loyalty as a key indicators of internal marketing. The tools for identifying and monitoring the dynamics of loyalty and staff satisfaction with the subsequent possibility of their use in relationship marketing are investigated.en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectмаркетинг відносинen
dc.subjectвнутрішній маркетингen
dc.subjectлояльність споживачівen
dc.subjectуправління персоналомen
dc.subjectлояльність персоналуen
dc.subjectзадоволеність персоналуen
dc.subjectмаркетинг отношенийen
dc.subjectвнутренний маркетингen
dc.subjectлояльность потребителейen
dc.subjectуправление персоналомen
dc.subjectлояльность персоналаen
dc.subjectудовлетворенность персоналаen
dc.subjectrelationship marketingen
dc.subjectinternal marketingen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectpersonnel managementen
dc.subjectstaff loyaltyen
dc.subjectstaff satisfactionen
dc.titleВикористання інструментів управління персоналом у системі маркетингу відносинen
dc.title.alternativeUsing of personnel management tools in relationship marketingen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage97en
opu.citation.lastpage108en
opu.citation.issue№ 2 (30), 2017en
opu.staff.ids.i.puchkova@opu.ua-
Располагается в коллекциях:2017, № 2 (30)
Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №2(30), 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
97.pdf440.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора