Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5325
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВолкова, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorМаковська, Євгенія Юріївна-
dc.contributor.authorВолкова, Наталия Ивановна-
dc.contributor.authorVolkova, Nataliia-
dc.contributor.authorМаковская, Евгения Юрьевна-
dc.contributor.authorMakovska, Evheniia-
dc.date.accessioned2017-09-22T11:10:15Z-
dc.date.available2017-09-22T11:10:15Z-
dc.date.issued2009-05-
dc.identifier.citationМаковська, Є. Ю. Реклама як головний елемент маркетингової діяльності / Є. Ю. Маковська, Н. І. Волкова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац. мережі : тези доп. 44-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2009. - Вип. 44. - С. 113.uk
dc.identifier.urihttp://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_44/6-19.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5325-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleРеклама як головний елемент маркетингової діяльностіen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком-
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage113en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.staff.idn.i.volkova@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф.ЕСіУІР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-19.pdf95.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.