Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5607
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМоскаленко, М. М.-
dc.contributor.authorВолкова, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorВолкова, Наталия Ивановна-
dc.contributor.authorVolkova, Nataliia-
dc.contributor.authorMoskalenko, M.-
dc.date.accessioned2017-10-05T13:48:28Z-
dc.date.available2017-10-05T13:48:28Z-
dc.date.issued2007-05-
dc.identifier.citationМоскаленко, М. М. Маркетингова стратегія виведення на ринок нового товару для ВАТ «Одескабель» / М. М. Москаленко, Н. І. Волкова // Сучасні інформ. технології та телекомунікац мережі : тези доп. 42-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2007. - Вип. 42. - С. 86.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5607-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleМаркетингова стратегія виведення на ринок нового товару для ВАТ «Одескабель»en
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра економічних систем та управління інноваційним розвитком-
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage86en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф.ЕСіУІР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-25.pdf125.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.