Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5750
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГутиря, С. С.-
dc.contributor.authorЯглінський, В. П.-
dc.contributor.authorЧанчін, А. М.-
dc.date.accessioned2017-10-12T02:34:50Z-
dc.date.available2017-10-12T02:34:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГутиря, С. С. Моделювання частотних характеристик планетарного колісного редуктора / С. С. Гутиря, В. П. Яглінський, А. М. Чанчін // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – № 1 (975). – С. 35–43.en
dc.identifier.issn2079-0775-
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2585-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5750-
dc.description.abstractДинамічна модель планетарного колісного редуктора у складі трансмісії тролейбуса подана у вигляді багатомасової лінійної коливної системи. Досліджено вплив кількості сателітів, жорсткості їх опор та жорсткості півосі провідного моста на головні частоти вільних коливань системи. Встановлено можливість варіації значень першої та другої головних частот редуктора в широкому інтервалі частот­ного спектру Отримані результати з визначення власних частот редуктора є необхідною основою для дослідження збурених коливань системи, розробки методів зниження віброактивності джерел збурення, а також рішення задач віброзахисту трансмісії тролейбусів.en
dc.description.abstractДинамическая модель планетарного колесного редуктора в составе трансмиссии троллейбуса представлена в виде многомассовой линейной колебательной системы. Исследовано влияние ко­ личества сателлитов, жесткости их опор и жесткости полуоси ведущего моста на главные частоты свободных колебаний системы. Показана возможность вариации значений первой и второй глав­ ных частот редуктора в широком интервале частотного спектра. Полученные результаты опреде¬ ления собственных частот редуктора являются необходимой основой для исследования вынуж¬ денных колебаний системы, разработки методов снижения виброактивности источника возбуж¬ дения, а также решения задач виброзащиты трансмиссии троллейбусов.en
dc.description.abstractA dynamic model of the planetary wheel gear in trolleybus transmission is represented as a linear oscillatory multimass system. The effect of the number of satellites, their stiffness and rigidity of supports half-bridge is researched on main frequency of free oscillations of the system. The possibility of variations of first and second frequencies values of main gear is shown in a wide range of frequency spectrum. These results of determination the natural frequencies of the gearbox are necessary foundation for study of forced vibrations of the system, developing of methods for reducing the vibration activity of excitation source and task solution of vibration protection for trolleybuses transmission.en
dc.language.isouken
dc.publisherНТУ "ХПІ"en
dc.subjectдинамічна модельen
dc.subjectвласні частотиen
dc.subjectвільні коливанняen
dc.subjectмоделюванняen
dc.subjectчастотна характеристикаen
dc.subjectпланетарний колісний редукторen
dc.subjectдинамическая модельen
dc.subjectчастотная характеристикаen
dc.subjectпланетарный колесный редукторen
dc.subjectмоделированиеen
dc.subjectсвободные колебанияen
dc.subjectсобственные частотыen
dc.subjectdynamic modelen
dc.subjectplanetary wheel gearen
dc.subjecteigenfrequenciesen
dc.subjectfree oscillationen
dc.subjectmodelingen
dc.subjectfrequency characteristicen
dc.titleМоделювання частотних характеристик планетарного колісного редуктораen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра підйомно-транспортного та робототехнічного обладнання-
opu.kafedraКафедра машинознавства та деталей машин-
opu.citation.journalВісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ"en
opu.citation.firstpage35en
opu.citation.lastpage43en
opu.citation.issue№ 1 (975)en
opu.staff.idhutyria@opu.uaen
opu.staff.idv.p.yaglinskiy@opu.uaen
opu.staff.idchanchin@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПТРО
Статті каф. МДМ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2013_1_Gutyrya_Modelyuvannya chastotnyh.pdf843.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.