Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5816
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорлова, Марія Володимирівна-
dc.contributor.authorHorlova, Mariia-
dc.contributor.authorГорлова, Мария Владимировна-
dc.date.accessioned2017-10-17T10:55:53Z-
dc.date.available2017-10-17T10:55:53Z-
dc.date.issued2008-05-
dc.identifier.citationГорлова, М. В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії / М. В. Горлова ; наук. кер. О. Г. Бровкова // Сучас. інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 43-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2008. - С. 106.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5816-
dc.language.isouken
dc.publisherОдеса: ОНПУen
dc.titleБенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компаніїen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра менеджменту ім. І.П. Продіусаuk
opu.citation.volume6en
opu.citation.firstpage106en
opu.citation.conferenceСучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережіen
opu.staff.ido.g.brovkova@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 43-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-14.pdf97.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.