Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6499
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗайченко, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorЗайченко, Екатерина Сергеевна-
dc.contributor.authorZaichenko, Ekaterina-
dc.date.accessioned2017-12-20T11:52:51Z-
dc.date.available2017-12-20T11:52:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗайченко, К. С. Когнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створення // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 62-68.-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6499-
dc.description.abstractСучасна концепція вищої освіти направлена на розвиток інтелектуальних можливостей у студентів та на стимулювання їх до бажання отримувати нові знання та розвиватися. В усі часи педагог вважався «наставником», тобто людиною, що завжди могла сконцентрувати наосновному та відокремити головне в отриманні професійних навиків. Перед педагогом ВУЗа завжди стояла доволі нелегка задача забезпечення якісної освіти в конкретній галузі знань з метою покращення процесів комунікації.-
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleКогнітивна установка студентів на навчання: сутність, труднощі, техніка створенняen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економіки підприємств-
opu.citation.journalПедагогічна майстерність викладача вищої школиen
opu.citation.firstpage62en
opu.citation.lastpage68en
opu.citation.issue5en
opu.staff.idk.s.zaychenko@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті кафедри економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
062-068.pdf114.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.