Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6508
Название: Прийоми забезпечення творчих уявлень педагога та студентів на заняттях
Авторы: Панкратов, К. М.
Дата публикации: 2017
Издательство: Odessa National Polytechnic University
Библиографическое описание: Панкратов, К. М. Прийоми забезпечення творчих уявлень педагога та студентів на заняттях / К. М. Панкратов // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 121-126.
Краткий осмотр (реферат): Досить важливу роль в побудові заняття як в середній, так й у вищій школі відіграє творче уявлення. Педагог, готуючись до кожного заняття, незалежно від його форми (лекційне, практичне, семінарське тощо) складає план його проведення, при цьому використовує досвід, що накопичено в процесі діяльності, та свої уявлення. Уявлення – основна складова педагогічної діяльності, оскільки це підґрунтя майстерності педагога
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6508
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПН

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
121-126.pdf99.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.