Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6508
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанкратов, К. М.-
dc.date.accessioned2017-12-20T12:08:04Z-
dc.date.available2017-12-20T12:08:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПанкратов, К. М. Прийоми забезпечення творчих уявлень педагога та студентів на заняттях / К. М. Панкратов // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 121-126.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6508-
dc.description.abstractДосить важливу роль в побудові заняття як в середній, так й у вищій школі відіграє творче уявлення. Педагог, готуючись до кожного заняття, незалежно від його форми (лекційне, практичне, семінарське тощо) складає план його проведення, при цьому використовує досвід, що накопичено в процесі діяльності, та свої уявлення. Уявлення – основна складова педагогічної діяльності, оскільки це підґрунтя майстерності педагога-
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleПрийоми забезпечення творчих уявлень педагога та студентів на заняттяхen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра природознавчих наукuk
opu.citation.journalПедагогічна майстерність викладача вищої школиen
opu.citation.firstpage121en
opu.citation.lastpage126en
opu.citation.issue5en
opu.staff.idpkn@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ПН

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
121-126.pdf99.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.