Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6797
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorПедько, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевичo-
dc.contributor.authorPedko, Yryna-
dc.contributor.authorПедько, Ирина Анатольевна-
dc.date.accessioned2018-01-14T18:35:34Z-
dc.date.available2018-01-14T18:35:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОкландер, М. А. Прогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетону / М. А. Окландер, І. А. Педько // Екон. вісн.Нац. техн. ун-ту України "Київ. політехн. ін-т". - 2016. - № 13. - С. 385-390.en
dc.identifier.issn2307-5651-
dc.identifier.issn2412-5296-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_57-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6797-
dc.description.abstractУ статті наведено науково-методичний інструментарій отримання прогнозів збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетону. Запропоновано, в залежності від ступеню новизни технології або матеріалів (нові для ринку або нові тільки для підприємства), використовувати два методи для отримання прогнозів збуту інноваційної продукції. Перший метод – оцінок експертів різних груп – ґрунтується на отриманні узгоджених оцінок експертів щодо прогнозів майбутніх обсягів збуту нової продукції. Другий метод – прогнозних оцінок за аналогією – ґрунтується на вивченні досвіду підприємств-конкурентів. Виділено етапи прогнозування за методом оцінок експертів різних груп. Перший етап – прогнозування витрат (інвестицій) на придбання інноваційної або імпортозаміщуючої технології чи на інноваційні та імпортозаміщуючі матеріали. Другий етап – прогнозування попиту на продукцію, яка вироблена за інноваційними або імпортозаміщуючими технологіями чи з інноваційних або імпортозаміщуючих матеріалів. Третій етап – оцінка ефективності впровадження інноваційної або імпортозаміщуючої технології чи інноваційних або імпортозаміщуючих матеріалів.en
dc.description.abstractВ статье приведен научно-методический инструментарий получения прогнозов сбыта инновационной или импортозамещающей продукции предприятиями-производителями бетона. Предлагается в зависимости от степени новизны технологии или материалов (новые для рынка или новые только для предприятия), использовать два метода для получения прогнозов сбыта инновационной продукции. Первый метод – оценок экспертов различных групп – основывается на получении согласованных оценок экспертов относительно прогнозов будущих объемов сбыта новой продукции. Второй метод – прогнозных оценок по аналогии – основывается на изучении опыта предприятий-конкурентов. Выделены этапы прогнозирования по методу оценок экспертов различных групп. Первый этап – прогнозирование затрат (инвестиций) на приобретение инновационной или импортозамещающей технологии или на инновационные и импортозамещающие материалы. Второй этап – прогнозирование спроса на продукцию, которая произведена по инновационным или импортозамещающих технологий или по инновационным или импортозамещающих материалов.en
dc.description.abstractThe article presents the scientific and methodological tools produce forecasts, innovative marketing or import-substituting products for enterprise-concrete. Offered according to the degree of novelty of the technology or materials (new to the market or only new enterprises), use two methods to produce forecasts of sales of innovative products. The first method – the estimates of experts of different groups – based on getting consistent estimates of experts regarding projections of future sales volumes of new products. The second method – forecast estimates by analogy – based on a study of the experience of competing companies. Stages prediction method expert evaluations of various groups. The first stage – forecasting costs (investments) for the purchase or import-substituting technology innovation or innovative and import-substituting materials. The second stage – forecasting demand for products that are produced on innovative and import-substituting technologies or innovative or import substitution materials.en
dc.language.isouken
dc.subjectпрогнозуванняen
dc.subjectзбутen
dc.subjectінноваційна продукціяen
dc.subjectімпортозамінна продукціяen
dc.subjectпідприємства-виробники бетонуen
dc.subjectметод прогнозних оцінок експертівen
dc.subjectметод прогнозних оцінок за аналогієюen
dc.subjectпрогнозированиеen
dc.subjectсбытen
dc.subjectинновационная продукцияen
dc.subjectимпортозамещающая продукцияen
dc.subjectпредприятия-производители бетонаen
dc.subjectметод прогнозных оценок экспертовen
dc.subjectметод прогнозных оценок по аналогииen
dc.subjectforecastingen
dc.subjectsaleen
dc.subjectinnovative productsen
dc.subjectimport-substituting productsen
dc.subjectcompany-producers of concreteen
dc.subjectmethod of forecasting expert evaluationsen
dc.subjectthe method forecast estimates by analogyen
dc.titleПрогнозування збуту інноваційної або імпортозамінної продукції підприємствами-виробниками бетонуen
dc.title.alternativeПрогнозирование сбыта инновационной или импортозамещающей продукции предприятиями-производителями бетонаen
dc.title.alternativePrediction marketing of innovative or import-substituting products company-producers concreteen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут".en
opu.citation.firstpage385en
opu.citation.lastpage390en
opu.citation.issue№ 13en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
evntukpi_2016_13_57.pdfПРОГНОЗУВАННЯ ЗБУТУ інноваційної або імпортозамінної ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВАМИ-ВИРОБНИКАМИ БЕТОНУ105.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.