Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6800
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorПедько, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorOklander, Mykhaylo-
dc.contributor.authorPedko, Iryna-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorПедько, Ирина Анатольевна-
dc.date.accessioned2018-01-15T03:45:11Z-
dc.date.available2018-01-15T03:45:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОкландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5en
dc.identifier.issn1810-3944-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2015_4_5-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6800-
dc.description.abstractУ статті здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. З позиції історичного й логічного підходів доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії.en
dc.description.abstractIn the article, the retrospective analysis of marketing information theory’s origin is conducted. The points of view of different scientific schools representatives as to the role of information in entrepreneurship are observed. From the perspective of historical and logical approaches, it is proved that the specifics of marketing information theory is revealed in the minimal level of scientific abstraction, maximal approximation to practical activities of enterprises, basing on fundamental works of economic theory schools.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Пошук-Інвестen
dc.titleРетроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїen
dc.title.alternativeRetrospective analysis of marketing information theory’s originen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage13en
opu.citation.lastpage18en
opu.citation.issue№ 4en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2015_4_5.pdf638.17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.