Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6822
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.date.accessioned2018-01-15T16:40:23Z-
dc.date.available2018-01-15T16:40:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОкландер, М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12en
dc.identifier.issn1606-3732-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_12-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6822-
dc.description.abstractВ умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якогоможна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу. Це світовий досвід.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Вид-во КНЕУ ім. Вадима Гетьманаen
dc.titleФахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університетуen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalМаркетинг в Україніen
opu.citation.firstpage40en
opu.citation.lastpage44en
opu.citation.issue№ 2en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mvu_2012_2_12.pdfФахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету181.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.