Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6825
Название: | Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків |
Другие названия: | Latest technology marketing communications as a means of reducing business danger |
Авторы: | Окландер, Тетяна Олегівна Oklander, Tetyana Окландер, Татьяна Олеговна |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Одеса: ІПРЕЕД НАН України |
Библиографическое описание: | Окландер, Т. О. Новітні технології маркетингових комунікацій як засіб зниження підприємницьких ризиків / Т. О. Окландер // Екон. інновації. - 2015. - Вип. 60(3). - С. 274-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%283%29__31 |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто сучасні тенденції розвитку інструментів маркетингових комунікацій. Виділено проблеми сприйняття споживачами комунікаційних повідомлень. Розглянуто сутність нових
маркетингових комунікаційних технологій. Запропоновано модель новітніх маркетингових комунікацій з виділенням форм, засобів реалізації, можливостей та переваг он-лайн комунікацій, цілей маркетингової діяльності в Інтернет. Показано переваги он-лайнових маркетингових
комунікацій перед традиційними комунікативними інструментами. The modern trends in the development of marketing communications tools. The problems of perception by consumers of communication messages. The essence of marketing of new communication technologies. A new model of marketing communications with the release forms, means of implementation, the possibilities and advantages of online communication, objectives of marketing activities on the Internet. The advantages of online marketing communications over traditional communicative tools. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2015_60%283%29__31 http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6825 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. маркетингу |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ecinn_2015_60(3)__31.pdf | НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСІБ ЗНИЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ РИЗИКІВ | 388.1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.