Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6829
Название: Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій
Другие названия: Methodology of імт: efficiency increasing of marketing communications
Авторы: Окландер, Тетяна
Окландер, Ігор
Oklander, Tetyanа
Oklander, Igor
Дата публикации: 2013
Издательство: Київ: Пошук-Інвест
Библиографическое описание: Окландер, Т. Методика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст. - 2013. - № 2. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16
Краткий осмотр (реферат): У статті запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має такі переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.
Methodology of IMT as instrument of communicative strategy’s development, choice of adequate advertisement carriers, and quantitative estimation of the communicative affecting’s effectiveness on potential customers in offered in the article. Methodology of IMT has following advantages: efficiency of marketing communications can be determined both during realization of communicative influence and after his completion; those changes of volumes of sales that is related to realization of communicative campaign are taken into account only; high authenticity of the got information.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2013_2_16
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6829
ISSN: 1810-3944
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2013_2_16.pdfМетодика ІМТ: підвищення ефективності маркетингових комунікацій601.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.