Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7011
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorОкландер, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorПедько, Ірина Анатолійовна-
dc.contributor.authorOklander, Mykhailo-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorOklander, Tetyana-
dc.contributor.authorОкландер, Татьяна Олеговна-
dc.contributor.authorYashkina, Oksana-
dc.contributor.authorЯшкина, Оксана Ивановна-
dc.contributor.authorPedko, Iryna-
dc.contributor.authorПедько, Ирина Анатольевна-
dc.date.accessioned2018-02-08T17:23:20Z-
dc.date.available2018-02-08T17:23:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОкландер М. А. Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія / Т. О. Окландер, І. А. Педько, О. І. Яшкіна ; за ред. М. А. Окландера. - Одеса: Астропринт. - 2017. - 284 с. ISBN 978–966–927–292–8en
dc.identifier.isbn978–966–927–292–8-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7011-
dc.description.abstractМонографія присвячена вирішенню науково-прикладної проблеми розроблення теоретико-прикладних положень маркетингових досліджень інновацій для виявлення найбільш перспективних інноваційних розробок машинобудівних підприємств, їх впровадження та просування на ринок в умовах зростання підприємницьких ризиків постіндустріальної економіки. Обґрунтовано, що в межах маркетингових інформаційних систем потребують розвитку концепція формування та методологія функціонування маркетингових досліджень інновацій, які охоплює весь інноваційний цикл. Показано, що розроблення теоретичного фундаменту формування маркетингового потенціалу інновацій машинобудування в умовах зростання підприємницьких ризиків стають основним джерелом підвищення ефективності господарської діяльності.en
dc.language.isouken
dc.publisherАстропринтen
dc.subjectмаркетингові дослідженняen
dc.subjectінноваціїen
dc.subjectпідприємницькі ризикиen
dc.subjectмашинобудівні підприємстваen
dc.titleМаркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризикиen
dc.typeBooken
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.staff.idoklander@opu.uaen
opu.staff.idt.o.oklander@opu.uaen
opu.staff.idyashkina@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Монографії каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
200_monografia_ Маркетинг исслед иннов 2017.pdfОкландер М.А., Окландер Т.О., Педько І.А., Яшкіна О.І. Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія. 2017.2.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.