Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7012
Название: Цифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія]
Другие названия: Digital Marketing - The Marketing Model of the 21st Century: [Monograph]
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Окландер, Тетяна Олегівна
Яшкіна, Оксана Іванівна
Ключевые слова: цифровий маркетинг
інформатизація
цифрові методи
віртуальне середовище
Дата публикации: 2017
Издательство: Астропринт
Библиографическое описание: Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / За ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. — Одеса: Астропринт. - 2017. — 292 с.
Краткий осмотр (реферат): Монографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг є ключовою тенденцією розвитку теорії маркетингу в сучасних умовах господарювання. Визначено, що цифровий маркетинг є видом маркетингової діяльності, який за цифровими каналами цифровими методами дозволяє масово індивідуалізовано взаємодіяти з цільовими сегментам ринку у віртуальному та реальному середовищах. Показано, що цифрові методи обробки та використання інформації стають основним джерелом підвищення ефективності маркетингової діяльності. Для науковців, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7012
ISBN: 978–966–927–268–3
Располагается в коллекциях:Монографії каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Digital_marketing.pdfЦифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / За ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера — Одеса: Астропринт, 2017.5.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.