Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7012
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorОкландер, Тетяна Олегівна-
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-02-08T17:32:59Z-
dc.date.available2018-02-08T17:32:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЦифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / За ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. — Одеса: Астропринт. - 2017. — 292 с.en
dc.identifier.isbn978–966–927–268–3-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7012-
dc.description.abstractМонографія присвячена вирішенню наукової проблеми розробки теоретико-прикладних положень цифрового маркетингу як специфічної форми маркетингу в умовах інформатизації суспільства. Обґрунтовано, що цифровий маркетинг є ключовою тенденцією розвитку теорії маркетингу в сучасних умовах господарювання. Визначено, що цифровий маркетинг є видом маркетингової діяльності, який за цифровими каналами цифровими методами дозволяє масово індивідуалізовано взаємодіяти з цільовими сегментам ринку у віртуальному та реальному середовищах. Показано, що цифрові методи обробки та використання інформації стають основним джерелом підвищення ефективності маркетингової діяльності. Для науковців, викладачів, студентів вищих навчальних закладів.en
dc.language.isouken
dc.publisherАстропринтen
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectінформатизаціяen
dc.subjectцифрові методиen
dc.subjectвіртуальне середовищеen
dc.titleЦифровий маркетинг - модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія]en
dc.title.alternativeDigital Marketing - The Marketing Model of the 21st Century: [Monograph]en
dc.typeBooken
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.staff.idoklander@opu.uaen
opu.staff.idt.o.oklander@opu.uaen
opu.staff.idyashkina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Монографії каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Digital_marketing.pdfЦифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / За ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера — Одеса: Астропринт, 2017.5.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.