Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7447
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗабарна, Елеонора Миколаївна-
dc.contributor.authorПапковська, Олена Едуардівна-
dc.contributor.authorЗабарная, Элеонора Николаевна-
dc.contributor.authorПапковская, Елена Эдуардовна-
dc.contributor.authorZabarna, Eleonora-
dc.contributor.authorPapkovskaya, Elena-
dc.date.accessioned2018-05-24T05:37:05Z-
dc.date.available2018-05-24T05:37:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗабарна, Е. М. Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону / Е. М. Забарна, О. Е. Папковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 48-52.uk
dc.identifier.issn2218-4511-
dc.identifier.issn2227-6718-
dc.identifier.urihttp://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2011_2_48_52_0.pdf-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_6-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7447-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність визначень «маркетинг кластера» та «кластерний маркетинг», сформовано та обґрунтовано систему цілей управління маркетингом кластерної структури.en
dc.description.abstractРассмотрена сущность определений «кластерный маркетинг» и «маркетинг кластера», сформирована и обоснована система целей управления маркетингом региона.en
dc.description.abstractThe article review the essence of the definitions of «cluster marketing» and «cluster marketing», is formed and justified system goals of marketing management in the region.en
dc.language.isouken
dc.publisherСуми : ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011. – Сумський державний університетen
dc.subjectкластерний маркетингen
dc.subjectмаркетинг кластераen
dc.subjectкластерна структураen
dc.subjectмаркетингова діяльністьen
dc.subjectконцептуальна модельen
dc.subjectкластерный маркетингen
dc.subjectмаркетинг кластераen
dc.subjectкластерная структураen
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen
dc.subjectконцептуальная модельen
dc.subjectcluster marketingen
dc.subjectmarketing of clusteren
dc.subjectcluster structureen
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjectconceptual modelen
dc.titleАналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіонуen
dc.title.alternativeАнализ кластерного подхода как системы управления маркетингом регионаen
dc.title.alternativeAnalysis of the cluster approachas a system of marketing management in the regionen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра економічних систем та управління інноваційним розвиткомuk
opu.citation.journalМаркетинг і менеджмент інноваційen
opu.citation.firstpage48en
opu.citation.lastpage52en
opu.citation.issue№ 2en
opu.staff.ide.m.zabarna@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф.ЕСіУІР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Забарна_Е.М._Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону_2011_С._48–52.pdfZabarna_Eleonora_Analysis of the cluster approachas a system of marketing management in the region_2011_С._48–52204.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.