Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7869
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧукурна, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorМазур, Юлія Олегівна-
dc.contributor.authorChukurna, Olena-
dc.contributor.authorMazur, Yuliia-
dc.contributor.authorМазур, Юлия Олеговна-
dc.date.accessioned2018-08-01T08:42:53Z-
dc.date.available2018-08-01T08:42:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧукурна, О. П. Методи нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємства / О. П. Чукурна, Ю. Мазур // Акт. проблеми теорії та практики менеджменту : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 28 трав. 2018 р. - Одеса, 2018. - С. 203-204.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7869-
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.titleМетоди нейролінгвистичного програмування в рекламі як один із інструментів управління змінами підприємстваen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.firstpage203en
opu.citation.lastpage204en
opu.citation.conferenceVІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми теорії та практики менеджменту»en
opu.conference.dates28 травняen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
МАТЕРІАЛИ V І І МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО – ПРАКТИЧНОЇ К ОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТУ» 28 травня 2018 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
203-204.pdf216.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.