Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8112
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAtiushkina, Viktoriia-
dc.contributor.authorАтюшкіна, Вікторія Віталіївна-
dc.date.accessioned2018-11-06T09:05:03Z-
dc.date.available2018-11-06T09:05:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationAtiushkina, V. V. (2018). Managing the enterprise competitive potential on the basis of a marketing complex. ECONOMICS: time realities, 1 (35), 13-18.en
dc.identifier.citationAtiushkina, V. V. Managing the enterprise competitive potential on the basis of a marketing complex / V. V. Atiushkina // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2018. – № 1 (35). – Р. 13–18.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/13.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8112-
dc.description.abstractIn the article the approach to the definition of groups of parameters of the complex of marketing of the enterprise under the influence of external conditions of competition is investigated, the parametric description of the competitive potential of the en terprise for the purposes of the system of management of the competitive potential is formulated, the approach to determination of stable competitive advantages of the enterprise on the basis of analysis of the characteristics of the marketing complex is s ubstantiated. The prospects of further analysis of the competitive potential of the marketing complex, determined by the influence of the individual factor of competition on the groups of parameters ("high", "medium" and "low") on elements of the marketing complex are determined.en
dc.description.abstractВ статті досліджено підхід до визначення груп параметрів комплексу маркетингу підприємства під впливом зовнішніх умов конкуренції, складено параметричний опис конкурентного потенціалу підприємства для цілей системи управління конкурентним потенціалом, теоретично обґрунтован о підхід до визначення стійких конкурентних перев аг підприємства на основі аналізу характеристик комплексу маркетингу. Визначено перспективи подальшого аналізу конкурентного потенціалу комплексу маркетингу, пов’язані з визначенням сили впливу окремого фактору конкуренції на групи параметрів («високих», « середніх» та «низьких») за елементами маркетингового комплексу.en
dc.language.isoen_USen
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectpotentialen
dc.subjectparameteren
dc.subjectmanagementen
dc.subjectмаркетинг - міксen
dc.subjectконкуренціяen
dc.subjectпотенціалen
dc.subjectпараметрen
dc.subjectуправлінняen
dc.titleManaging the enterprise competitive potential on the basis of a marketing complexen
dc.title.alternativeУправління конкурентним потенціалом підприємства на основі комплексу маркетингуen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage13en
opu.citation.lastpage18en
opu.citation.issue1(35)en
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(35), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13.pdf415.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора