Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8115
Название: | Evolution of the concept of digital marketing in the context of challenges in the fourth industrial revolution |
Другие названия: | Розвиток концепції цифрового маркетингу в контексті викликів четвертої промислової революції |
Авторы: | Chukurna, Olena Чукурна, Олена Павлівна Konak, Yevheniia Конак, Євгенія Іванівна |
Ключевые слова: | digital marketing the fourth industrial revolution the cognitive economy cognitive marketing цифровий маркетинг четверта промислова революція когнітивна економіка когнітивний маркетинг |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | Odessa National Polytechnic University |
Библиографическое описание: | Chukurna, O. P, Konak, E. I. (2018). Evolution of the concept of digital marketing in the context of challenges in the fourth industrial revolution. ECONOMICS: time realities, 1 (35), 42–51. Chukurna, O. P. Evolution of the concept of digital marketing in the context of challenges in the fourth industrial revolution / O. P. Chukurna, E. I. Konak // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2018. – № 1 (35). – Р. 42–51. |
Краткий осмотр (реферат): | The article is
content critically analyzes the scientific idea of
developing the concept of digital marketing. It was determined
turning points in the form of global megatrends, which shape the
future digital world in the context of the fourth industrial
revolution. It m
ade conclusions about the vectors of the
development of digital marketing in a cognitive economy, which
will form the basis of the seventh technological order. It was
proposed the concept of cognitive marketing and substantiated the
main directions of deve
lopment of the concept of cognitive
marketing. It was justified the emergence of the concept of
cognitive marketing in the future based on the concept of digital
marketing. It have been defined twelve rules for the development of
the concept of digital mar
keting, which will be transformed into
vectors for the development of the future concept of cognitive
marketing. It have been made f comparative analysis of the concept
of traditional and digital marketing and formed the vectors for the
development of cogn
itive marketing. В статті проведено критичний аналіз наукової думки щодо розвитку концепції цифрового маркетингу. Визначені поворотні моменти у вигляді глобальних мегатрендів, які формують м айбутній цифровий світ в контексті четвертої промислової революції. Зроблені висновки щодо векторів розвитку цифрового маркетингу в умовах когнітивної економіки, яка складатиме базис сьомого технологічного укладу. Запропоновано поняття когнітивного маркети нгу та обґрунтовані основні напрямки розвитку концепції когнітивного маркетингу. Обґрунтовано виникнення концепції когнітивного маркетингу у майбутньому на базі концепції цифрового маркетингу. Визначені дванадцять правил розвитку концепції цифрового маркет ингу, які мають трансформовуватися у вектори розвитку майбутньої концепції когнітивного маркетингу. Зроблено порівняльний аналіз концепції традиційного та цифрового маркетингу та сформовані вектори розвитку когнітивного маркетингу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/42.pdf http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8115 |
ISSN: | 2226-2172 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. маркетингу ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(35), 2018 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
42.pdf | 444.83 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора