Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8309
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯшкіна, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2019-02-04T07:07:07Z-
dc.date.available2019-02-04T07:07:07Z-
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.citationЯшкіна, О. І. Маркетингові дослідження інновацій [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. І. Яшкіна ; Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – 103 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8309-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику запропоновано методологічні та методичні положення маркетингових досліджень інновацій. Розглянуто категоріальний апарат сучасної інноватики, класифікацію маркетингових досліджень інновацій, методи маркетингових досліджень на різних етапах інноваційного циклу, а також методи маркетингових досліджень для різних складових комплексу маркетингуen
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетингові дослідженняen
dc.subjectінноваціїen
dc.subjectякісні дослідження товару-новинкиen
dc.subjectкількісні дослідження товару-новинкиen
dc.titleМаркетингові дослідження інноваційen
dc.typeBooken
opu.kafedraКафедра маркетингуuk
opu.staff.idyashkina@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Підручники, навчальні посібники каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
np_MDI.pdfНавчальний посібник з дисципліни «Маркетингові дослідження інновацій»1.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.