Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8503
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБлажко, О. А.-
dc.contributor.authorРященко, О. І.-
dc.date.accessioned2019-05-23T11:47:07Z-
dc.date.available2019-05-23T11:47:07Z-
dc.date.issued2018-12-07-
dc.identifier.citationБлажко, О. А. Особливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECT / О. А. Блажко, О. І. Рященко // Project, Program, Portfolio p3 management : третя Міжнарод. наук.-практ. конф. : тези доп., м. Одеса, 07–08 груд. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – Т. 2. – С. 11–15.uk
dc.identifier.issn2522-9435-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8503-
dc.description.abstractThis paper describes the links between STREAM education components (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) and the stages of computer game development (StoryTelling / Scripts, GameDesign, 2D / 3D-Computer graphics, Programming, Functional / Emotional Testing, Game Level, Marketing) on the example of the use of human motion control sensors.It is showed examples of experiments during the organization of two master classes in event «Meet and Code 2018».en
dc.description.abstractВ роботі описані зв'язки між компонентами STREAM-освіти (Science, Technology, Reading/Writing, Engineering, Arts, Mathematics) та етапами розробки комп’ютерних ігор (StoryTelling/Scripts, GameDesign, 2D/3D-Computer graphics, Programming, Functional/Emotional Testing, Game Level, Marketing) на прикладі використання сенсорів контролю руху людини. Показані приклади експериментів під час організації двох майстер-класів Meet and Code 2018.en
dc.language.isouken
dc.publisherОНПУen
dc.subjectSTEAMen
dc.subjectproject based learningen
dc.subjectcomputer gameen
dc.subjecthuman motion control sensorsen
dc.subjectпроектне навчанняen
dc.subjectкомп`ютерна граen
dc.subjectсенсори контролю руху людиниen
dc.titleОсобливості STREAM-освіти на основі розробки розвиваючих комп`ютерних ігор з використанням сенсорів контролю рухів людини MS KINECTen
dc.title.alternativeFeatures of STREAM-education based on computer game development by using human motion sensor MS KINECTen
dc.typeConference proceedingsen
opu.kafedraКафедра системного програмного забезпеченняuk
opu.citation.volume2en
opu.citation.firstpage11en
opu.citation.lastpage15en
opu.citation.conferenceProject, Program, Portfolio Management. P3M-2018en
opu.staff.idteslenko@opu.uaen
opu.conference.dates07-08 грудень 2018en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІПЗ
Project, Program, Portfolio Management. P3M - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Эл версия 2й том Р3М-2018-11-15.pdf485.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.